Faceți căutări pe acest blog

joi, 18 iunie 2015

De ieri și de azi .

  Între noi nu mai există azi , nici mâine , limitele le-am șters și am desenat în loc infinitul . 
Te văd peste tot , chiar și atunci cînd închid ochii te văd în intunericul minții . Te văd într-un fulger de  furtună și îți aud vocea într-un tunet văratic ce prevestește ploaia . Ești extaz , agonie , nebunie , liniște și ești depărtare . Te văd în eroii romanelor mele citite , mă văd pe mine și pe tine în acele povești de dragoste , Îți simt urmele degetelor o dată cu adierea vîntului ce-mi intensifică necondiționat bătăile inimii .
Ce dor îmi era de mine citind mesajele tale și privindu-ți marea albastră din ochi , ce dor îmi era să îmi spui cît ți-a fost dor și cît mă iubești . Nu am nevoie de cuvinte , pentru noi vorbesc mâinile noastre cînd se ating .
   Inima îmi strigă "Să nu renunți" , iar mintea vrea stăpînire absolută asupra ființei mele, nu acceptă supunere , jertfe , iertare . 

  Uneori mă întreb pe unde s-au pierdul visele mele copilărești , cred ca și-au uitat drumul spre casă , au încurcat adresa și au alergat în întîmpinarea alt cuiva. Visele sunt menite să se prefacă-n realitate o dată cu trecerea timpului , doar așa se spunea în povești , iar eu credeam , iar eu nu mai cred . 



  Ochi cuminți și suflete zbuciumate , suflete prea mature și ani prea puțini .  Aștepți o viață momentul pentru a începe să trăiești viața pe care ți-ai dorito dintotdeauna , pînă mori . 

3 comentarii:

  1. Thanks for Sharing :) and Hi, Greetings from Bacalagers Media!

    We are Bacalagers Media is a Smart Digital Media Platform that Presents Quality Content and Inspires All Young Children in Indonesia in Choosing and Sorting News Information Interesting About Lifestyle, Business, Health Tips about stimuno untuk balita and Latest Technology News.

    RăspundețiȘtergere
  2. Subiect interesant pentru un blog. Am căutat pe Internet pentru distracție și am venit pe blogul tău. Postul fabulos. Vă mulțumim pentru o schimbare de cunoștințe! Este minunat să vedem că unii oameni încă depun eforturi în gestionarea site-urilor web. Vino să-mi vizitezi blogul la TumesKecil
    Citiți mesajele mele de aici:
    - Tips beli smartphone
    - Bahaya Ngecas HP pakai Laptop dan Solusi Mencegah Bahayanya
    - Kode rahasia di hp xiaomi dan fungsinya

    Mulțumesc mult!

    RăspundețiȘtergere